من حالم خوب است


my love

har chi ke delet bekhad bego

 
 
 سلام ؛ حال من خوب است
 

ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور

 
که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند ...

 
با این همه اگر عمری باقی بود ، طوری از کنار زندگی می گذرم،

 
که نه دل کسی در سینه بلرزد، و نه این دل نا ماندگار بی درمانم ...

 
تا یادم نرفته است بنویسم :

 
دیشب در حوالی خواب هایم، سال پر بارانی بود...

 
خواب باران و پاییزی نیامده را دیدم

 
دعا کردم که بیایی، با من کنار پنجره بمانی، باران ببارد

 
اما دریغ که رفتن، راز غریب این زندگیست

 
رفتی پیش از آن که باران ببارد ...

 
می دانم، دل من همیشه پر از هوای تازه باز نیامدن است!

 
انگار که تعبیر همه رفتن ها، هرگز باز نیامدن است

 
بی پرده بگویمت :

 
می خواهم تنها بمانم

 
در را پشت سرت ببند

 
بی قرارم، می خواهم بروم، می خواهم بمانم ؟!

 
هذیان می گویم ! نمی دانم...

 
نه عزیزم، نامه ام باید کوتاه باشد،

 
ساده باشد، بی کنایه و ابهام

 
پس از نو می نویسم :

سلام ! حال من خوب است



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت21:49---13 مهر 1392
سلام مهتا وبلاگ تو هم عاليه.
موووووووفق باشي.


اينم آدرس وبلاگ جديدمه.


مهران
ساعت21:47---13 مهر 1392
سلام مهتا وبلاگ تو هم عاليه.
موووووووفق باشي.


سمانه
ساعت2:50---14 تير 1392
سلام دوست گلم.
وبلاگ بسیار جالب انگیز ناکی داری.
منم یه وبلاگ دارم خیلی خوبه. تازگیا یه پست جدید گذاشتم که عکس علی دایی کنار دخترش مونا و کریس رونالدو با زن دومش (البته هنوز معلوم نیست ، چون رونالدو برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه شکایت کرده) رو تو پست جدید گذاشتم. از تو هم خواهش می کنم حتما حتما بری و ببینی اینم آدرس :
http://jmnews.blogfa.com/page/5

راستی اگه میشه لطف کنی یه کلیک کوچولو هم رو یکی از تبلیغ های من که لابه لای متن هاست بکنی. البته تا یادم نرفته بگم که رنک وبلاگ من تو گوگل هم بالاست اگه خواستی یه پیام بده تا با افتخار لینکت کنم.
با آرزوی موفقت تو از خداوند منان.
(فقط یک کلیک روی تبلیغ ها یادت نره)چاکریم.


always alone
ساعت16:46---9 تير 1392
به او گفتم غمگین ترین ترانه را برایم بخوان چشمهایش را بست و آرام آرام گریست...

زیبا بود


یلدا و کیمیا
ساعت1:14---7 تير 1392
سلام عزیز.
خیلی از وبت خوشم اومد. ایول.
با ما دوست میشی؟
اگه دوست داشتی با اسم «طراحی های جدید» لینکم کن و بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
مرسی گلم.
http://kimiadesign.blogfa.com/


information of 24bux
ساعت18:34---1 تير 1392
درامد ماهیانه 1 تا 2 ملیون تومان با بازدید از سایت ها. کار کاملا قانونی. به ازای هر کلیک 20 تا 180 ریال . برداشت وجه روزانه

تو یه دقیقه چند تا کلیک میکنی؟ تو یه ساعت چی؟

بزرگ ترین ومعتبر ترین سایت ptc شما را دعوت می کند. لینک برای مدیر وبلاگ

http://bux.tirage24.com/?r=anytech


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 تير 1392برچسب:عشق,دوست داشتن,تو,من,ساعت 5:32 PM توسط mahtaf| |


Power By: LoxBlog.Com